Diether Petter

Irmgard

Laat me u vandaag vertellen over een ongewone vrouw die mijn leven een beslissende wending gaf zo'n tien jaar geleden. Ik was toen 55 jaar oud en had al heel wat gedaan. En Irmgard, dat was haar naam, was 85.

Niet dat ik altijd verliefd was op oudere vrouwen. Mijn eerste vrouw was ook iets ouder dan ik, maar slechts vijf jaar. Ik had haar de moeder van drie fantastische kinderen gemaakt.
 
Toen ze opgroeiden en ze allemaal trouwden, wilde ik na een aantal problemen mijn vrijheid weer hebben. Beetje bij beetje vertrok ik en verhuisde ik naar mijn moeder in het Zwarte Woud. Ik heb de laatste drie jaar van haar leven met haar in haar grote huis gewoond en daarna nog twee relaties gehad.

Totdat ik Irmgard ontmoette.

Ze was al meer dan 20 jaar weduwe en had nog nooit kinderen gehad. Op de een of andere manier, zo leek het me beetje bij beetje, wilde ze haar wens om kinderen met mij te hebben vervullen. En maakte me haar enige kind. Ik liet haar mij adopteren en beloofde de rest van haar leven bij haar te zijn. Ze gebruikte bewust het woord 'begeleiden', zodat ze niet met me wilde trouwen en me niet aan trouw wilde binden.

Ondanks haar 85 jaar had ze nog steeds een onberispelijk figuur, mooie lange benen en was ze mentaal nog steeds up to date. Ze was getuige van de opkomst van het internet en leerde hoe de computer te gebruiken, e-mails te schrijven en zich te registreren in bepaalde fora. Je zou alles met haar kunnen bespreken, of het nu politiek, religie of iets anders is. Ze was nog steeds ruimdenkend, kosmopolitisch, actief en in alles geïnteresseerd.

Vanaf het begin was ze begonnen mij, de 55-jarige, te verwennen. Ze was rijk, reed met een auto, ging af en toe naar de thermen en was ook niet preuts.

Dat was compleet nieuw voor mij. Om een moeder te hebben die niet van mij was bevallen en met wie ik niet verwant was. We hadden gewoon niet de seksuele taboes die meestal bestaan tussen moeder en zoon. Het was best spannend voor mij. Zo'n intelligente en gecultiveerde vrouw, zoals mijn biologische moeder, maar met wie ik zonder veel poespas seks kon hebben, wanneer ik maar wilde. Ik moest het gewoon zeggen.

De seks met haar zag er vooral als volgt uit. Ik woonde in een klein eenkamerappartement dat van haar was, net om de hoek van haar grotere condominium.

We gingen vaak met mijn auto op reis naar de grotere omgeving waar ik nu woonde. Meestal bezocht ik haar elke dag om 17.00 uur en bracht ik anderhalf uur met haar door in de keuken, waar ze of iets kookte of we aten taart, allemaal heel nonchalant.

We hadden ongeveer twee keer per week seks. Meestal oraal en met vingers.

Op zondag kwam ik al voor het ontbijt. Er was altijd gerookte zalm en toen zijn we naar bed gegaan. Ik hield ervan om haar te dienen met mijn rechter middelvinger en bracht haar vaak naar een orgasme. Als ze zou komen, zou ze vragen: "Mag ik de kleine nu kussen?" En ik zou zeggen, omdat mijn kleintje vrij groot en hard is geworden, "Ja, natuurlijk."

Dus ik zou me op mijn rug draaien en het haar laten doen. Ze boog zich op met haar bovenlichaam en weer naar beneden tot ze mijn grote kleine in haar mond kon nemen.

Dat vond ze erg leuk, ik weet dat ze dat deed. Ze maakte zachte en langzame bewegingen, die op een gegeven moment wat sneller werden, nooit overhaast. Ze keek uit naar het feit dat ik in haar mond naar de effusie kwam. Zelfs na de effusie hield ze het nog even in haar mond, zodat er geen plotselinge afbraak was.

Toen kwamen we allebei weer tot rust en ging ze de badkamer in om haar mond te spoelen. Slikken was niet haar ding, ze hield het liever in haar mond tot ze naar de badkamer kon gaan. Dat vond ik prima. Het was leuk, dat alles.
 
Soms, als ik haar echt op gang had gebracht en zij luidkeels kreunde, fluisterde ik in haar oor: "Je hoort nu bij mij! Je bent mijn eigendom. Ik hou van je. Ik hou van je." Het was als muziek in haar oren, dat weet ik. Ook ik vond het spannend om zoiets te kunnen zeggen. Dat ik haar als mijn eigendom beschouwde. En dat ik kon doen wat ik wilde met haar. Ze hield zich stil, ze genoot van alles.

Ik denk graag terug aan die tijd, ook al ben ik alweer 10 jaar getrouwd. Met een vrouw die 23 jaar jonger is dan ik.

Toutes les droites appartiennent à son auteur Il a été publié sur e-Stories.org par la demande de Diether Petter.
Publié sur e-Stories.org sur 18.09.2020.

 
 

Commentaires de nos lecteurs (0)


Su opinión

Nos auteurs et e-Stories.org voudraient entendre ton avis! Mais tu dois commenter la nouvelle ou la poème et ne pas insulter nos auteurs personnellement!

Choisissez svp

Contribution antérieure Prochain article

Plus dans cette catégorie "Général" (Nouvelles en néerlandais)

Other works from Diether Petter

Cet article t'a plu ? Alors regarde aussi les suivants :

Pushing It - William Vaudrain (Général)
A Long, Dry Season - William Vaudrain (La Vie)