Lion Kroeze

Hypotheses

Hypotheses zedenzaak Dutroux en vele anderen

Motivatie: Laten zien hoe ik aan de inspiratie kom voor realistische verhalen maar ook door de Paus met een hitlerjugend verleden en Simonis "wir haben es nicht gewusst" en het misbruik neemt holocaustachtige vormen aan.  Het pedofielen netwerk zit overal in geintegreerd en dat wil ik bloot leggen, met als doel het duidelijk en helder op papier te krijgen en dat deze extremisten de straf krijgen die ze verdienen.

Hypothese: Michelle Martin: was zij ooit slachtoffer van seksueel extremistische praktijken  en daardoor gemotiveerd om andere meisjes hetzelfde lot toe te bedelen?

Hypothese: Bioscoop Kriterion: worden ruimtes verhuurd door besloten groepen, wordt op dit moment in verband gebracht met een zedenzaak 26-03-2010 Amsterdam, kan deze bioscoop in verband worden gebracht met de zedenzaak Dutroux?

Hypothese: De vader van Jean-Marc Connerotte was griffier, had hij informatie over zedenzaken die in verband konden worden gebracht met de zedenzaak van Dutroux.

Hypothese: Jean Marc Connerotte is hij een seksueel extremist en wat was de rol van zijn vader hierin?

Hypothese:  Prins Filip: kan hij in verband gebracht worden met de zedenzaak Dutroux. Bewijzen in de x dossiers en in het boek X-dossiers wat Belgie niet mocht weten over de zaak Dutroux. De getuige X3 wijst Prins Filip aan als zijnde een lid van een pedofielennetwerk

Hypothese: Heeft Willem Holleeder een Nederlandse rechter gechanteerd omdat deze rechter (rechtbank in Arnhem) betrokken was bij de zedenzaak Dutroux.

Hypothese: Roman Polanski is veroordeeld voor sex met minderjarigen maar wordt niet uitgeleverd aan Amerika maar zit vast in Zwitserland en werd beschermd in Frankrijk, heeft hij een verband met Nihoul? Zou je kunnen denken investeren in films en dan gericht op snuffmovies.

Hypothese: Tony Van Parys Minister van Justitie ten tijde van het Dutroux proces en ten tijde van de ontsnapping van Dutroux. Waardoor Dutroux toegang behield tot de dossiers met betrekking tot zijn zaak. Regina Louf geeft tijdens haar verhoor aan dat zij een goed opgeleide kindprostituee is geworden en ze had een klantenbestand waar vele belangrijke mensen toebehoren. Na deze verhoren gaat de politie op zoek naar feitelijk waarneembare bewijzen en rijden door de stad Knokke waar Regina een villa aanwijst van Tony Van Parys, tevens uit dit ritje komen nieuwe getuigen naar voren, die dit bewijs ondersteunen. Deze Tony van Parys is nu gemeenteraadslid van Gent. Hoe is het mogelijk dat deze getuigenverklaringen zo van de mat zijn geveegd?

Wetenschap: Nihoul blijkt ook belangrijk te zijn voor de CIA want hij heeft chantagetechnieken ontwikkeld waar de CIA belang bij heeft. Uit getuigenverklaringen bleek dat ook George Bush hierbij betrokken was, door film en fotomateriaal die prijsgegeven werd en daar was George aanwezig op een sexfeest en lustobjecten waren erg jonge kinderen. De film werd gemaakt door Discovery Europe maar werd nooit uitgezonden. Dit bewijsmateriaal werd beschreven in een artikel van Thomas Deflo en de vraag die daar uit voort vloeit, wordt Bush ook gechanteerd door de CIA. Bush was namelijk ook op de hoogte van de aanslag 9/11. Die informatie was bekend bij de Franse geheime dienst, die hebben dit aan Amerika kenbaar gemaakt. Bovendien is het duidelijk te zien in de documantaire 9/11 fahrenheit.

 

Wetenschap: Deze mensen zijn allen twijfelachtig gestorven rondom de zaak Dutroux:

1. Francois Reyskens kwam onder een trein

2. Bruno Tagliafeffo hartstilstand (er was bewijs voor bloedvergiftiging)

3. Fabienne Jaupart is verbrand

4. Simon Poncelet neergeschoten

5. Brigitte Jennart pleegt zelfmoord

6. Anna Konjevoda gewurgd

7. Guy Goebels pleegt zelfmoord

8. Jean Marc Houdmont auto ongeluk

9.

10.

11.

12.

Opmerkelijk: Dutroux wordt belaagd in de gevangenis 26-03-2010..

Opmerkelijk: 'Advocaat Dutroux-slachtoffers verzamelde kinderporno'

BRUSSEL - De Belgische advocaat Victor Hissel, die bekend werd als de raadsman van de ouders van enkele Dutroux-slachtoffers, verzamelde al zeker tien jaar kinderporno. Dat heeft zijn zoon volgens de Belgische commerciële omroep VTM gezegd tijdens een verhoor door de politie.

De zoon werd aangehouden nadat hij Hissel donderdag neerstak en levensgevaarlijk verwondde. Hij zou dat hebben gedaan omdat hij zijn vader verantwoordelijk achtte voor zijn ,,persoonlijke situatie en ellende''.

De nu 20-jarige zoon zou al toen hij zeven jaar oud was in een la van het bureau van zijn vader een tijdschrift met kinderporno hebben gevonden. Dat was in de periode dat Hissel optrad als advocaat van onder anderen de ouders van de meisjes Julie en Melissa, die stierven nadat ze door Marc Dutroux waren ontvoerd.

Hissel werd vorig jaar al verdacht van het bezit van kinderporno. Hij gaf toen toe kinderpornosites te hebben bezocht, maar dat zou gebeurd zijn uit professionele belangstelling en pas na de periode waarin hij bij de zaak-Dutroux betrokken was. (ANP)

www.holderleed.jouwweb.nl

 

 

Toutes les droites appartiennent à son auteur Il a été publié sur e-Stories.org par la demande de Lion Kroeze.
Publié sur e-Stories.org sur 26.03.2010.

 
 

Commentaires de nos lecteurs (0)


Su opinión

Nos auteurs et e-Stories.org voudraient entendre ton avis! Mais tu dois commenter la nouvelle ou la poème et ne pas insulter nos auteurs personnellement!

Choisissez svp

Contribution antérieure Prochain article

Plus dans cette catégorie "Pensées" (Nouvelles en néerlandais)

Other works from Lion Kroeze

Cet article t'a plu ? Alors regarde aussi les suivants :

Is er leven na de dood? - Lion Kroeze (Philosophique)
Amour fourbe - Linda Lucia Ngatchou (Général)